O.G. på 1. sal
|
|
Da 1. salen blev lanceret var der OG fra 19:30-21:00. Når man kigger under ‘tider’ på hovedsiden idag, er der ikke O.G. Er fanen med ‘tider’ ikke blevet opdateret, eller hvilken information gælder. Altså et afklarings spg til trænerne = er der, eller er der ikke, OG om aftenen på 1. salen? Og hvis ikke, hvad er så grunden til dette? /Ulle |
|
|
Hej Ulle, Pt er der ikke OG på 1. salen om aftenen. Men hvis der er mange til OG i stuen, vurderer træneren, om der skal åbnes på 1. salen. Altså, indtil videre er der i kirken OG om aftenen kl 21-22, som det også fremgår under “Tider”. Der er i stedet kommet flere hold (og rykket lidt rundt) på 1. salen, således der nu er åbent til kl 20.30. Ses, |
|
|
Hej igen Andreas, Jeg har et ønske der hedder: Open gym (gerne) dagligt på 1. sal på et tidsrum om eftermiddagen (pt er der ikke WOD’s fra 14-16:30, så fx fra 14-16). Jeg elsker personligt O.G. og benytter så ofte som muligt denne mulighed i weekenden, da jeg syntes det er rigtig fedt at træne i dagtimerne. Derfor benytter jeg ikke rigtig O.G. tilbuddet om aftenen (21-22) i stuen, da jeg a) ikke kan lide at træne efter jeg har spist, og b) ganske enkelt ikke har energi til træning så sent. Hvis der er andre derude der deler samme holdning, så kom endelig ud af busken, så vores coaches kan se der er et reelt behov, og således vil åbne faciliteterne. Som du selv siger, afhænger det af deltagelsen til O.G. i stuen. De gange jeg har været til O.G. i weekenden har der altid været godt gas på. Jeg har som sagt aldrig været til O.G om aftenen, så det kan jeg ikke udtale mig om, men ud fra mine erfaringer i weekenderne, tror jeg bestemt O.G. på 1. sal ville blive flittigt benyttet hvis det blev åbnet om eftermiddagen. /Ulle |
|
|
jeg har netop ændret mit abbonement fordi at der kom mere open gym.. så det er da temmelig ærgelig at se open gym på 1 sal er fjernet igen. Træning kl 19.30 ville passe mig fint og da jeg går i seng ca kl 22 hver dag er træning fra 21-22 ikke en mulighed :-( |
|
|
Jeg vil virkelig også gerne have tidligere Open Gym. |
|
|
Helt sikkert, det kunne være fedt med noget open gym i tidsrummet 19-22. |
| 1402 1 post(s) |
jeg så meget gerne OG på 1. sal i aftentimerne (19-22) |
| hardgrove 46 post(s) |
Jeg er enig med Ulle, Bender, Mads, Karsten og Mikkel – det kunne være fedt med mere/tidligere OG; evt. den ene sal 12-14. Bedre mulighed for træning der er skræddersyet den individuelles mål. Hvis det ligger tidligere, vil det ramme flere folk, så lokalerne ikke står semitomme, som jeg antager er frygten, fordi det ville betyde mere run på WODs’ene omkring OG. En anden ting er, at jeg har på fornemmelsen, at der er flere der godt kunne tænke sig at køre noget Starting Strength eller det der ligner (især her i de kolde vindermåneder). Det kunne være fedt med deciderede SS-hold, og det ville i så fald kun være nødvendigt med 3 hold ugentligt (med mindre de får for stor tilslutning); ét mandag, ét onsdag og ét fredag. Kunne være så sweet! Man kunne også køre nogle af wods’ene CFSB/CF Football-agtigt med kort 3×5 af et eller andet løft de første 25 min og så en intensiv 5-15 min lang workout bagefter! |
|
|
Det kunne være mega svedigt med open-gym tidligere. Thumbs up!!! Derudover er jeg begyndt på noget SS (eller det der minder), så SS-hold ville klart være interessant!! Men altså open-gym tidligere, er heller ikke dumt . Man er fandme smadret om morgenen kl 715 efter open-gym aften før!!! |
|
|
Jeg er helt enig; Jeg forstår ikke hvorfor 1. sal skal stå ubrugt hen. Så længe folk kan finde ud af at passe på tingene og lokalerne, er det jo kun to nøgledrejninger, der skal til før der kan være O.G. i meget længere perioder (til glæde for alle der har lyst). Personlig kunne jeg godt tænke mig mere O.G. i weekenden, hvor jeg har tid til at bruge lidt ekstra tid før eller efter en WOD i stuen. Men også i hverdagene kunne det være rart lige at komme lidt før/blive lidt efter en WOD for at træne teknik eller noget andet. Det ville bare kræve at døren var åben. |
|
|
@ Jensa Du glemmer vist, at der til alle Open Gyms er en træner til stede. Det er den primære udgift (udover sliddet på lokalerne). M.v.h. Tore |
|
|
Du har ret Tore, men det krav kunne man for min skyld godt slække på. mvh |
| hardgrove 46 post(s) |
Fra 14-1630 kunne man låse den store dør ovenpå, så opgang (og nedgang, ift tyveri) skal ske gennem stuen. Hvis da brandmyndighederne godtager dén ;) Man kunne lave en eller anden form for differentiering, så man skulle have gået hernede i så og så lang tid eller vise, at man er i stand til at træne sikkert på egen hånd, for at have lov til at være der i den periode, hvor der ikke er træner på. Win-win, flere ledige WOD-tider til de der vil dem, og OG i løbet af dagen, aka efter kl 09, før kl 21, til de der hverken vil træne meget tidligt eller sent. |
|
|
Der er vel ikke en træner som står oppe på 1 sal til O.G. hver morgen fra 7-8, mens der kører hold i stuen??…. hardgrove total win win, du har nemlig ret!. Hvad med disse tider her?. |
|
|
samt weekend tider skulle se således ud. 1sal O.G. |
|
|
@Kalle: Har ikke selv noget med beslutningsprocessen at gøre, men da der kører hold på 1 sal alle hverdage kl. 16:30-20:30(og disse hold er generelt ret fyldte) så skal der nok ikke laves open gym i det tidsrum. |
|
|
Det kunne være super lækkert med mere OG, på mere “normale” tidspunkter… Det virker helt vildt at 1. sal står tom så stor en del af dagen… |
|
|
1 sal står da tomt mellem 14-1630 ikke sandt?? |
|
|
Jeg er enig med Ulle, Bender, Mads, Karsten, Mikkel, Hardgrove osv. Mere Open Gym på “normale” tidspunkter ville være bedre , da man derved kan lave de wods man misser. |
|
|
Det kan være man bare skal spørge den som er træner i stuen, om man må gå op og træne mere efter en WOD i stuen. Jeg skal træne kl 14-15 på fredag og kunne godt tænke mig at træne noget mere efterfølgende, her kunne Open Gym være så fedt på 1 sal i tidsrummet fra 14-1630, hvor 1 sal alligevel står tomt og samler støv. Da det første hold på 1 sal starter kl 16:30… Hvad vil i ha!!!????…Open Gym Open Gym Open Gym Open Gym Open Gym Open Gym Open Gym Open Gym Open Gym Open Gym Open Gym Open Gym Open Gym Open Gym Open Gym !!!!!!! PLEASE!!! |
|
|
@Kalle. |
|
|
Du har ret Asger, du så pisse klog :)… |
|
|
@Kalle: det er hvad der sker når man opnår zentilstand gennem clementiners virilitet |
|
|
@Kalle: Du taler vise ord! @Anders: MIndes ikke at være facebookven med Kalle, så tvivler på han forstår hvad du snakker om..:-) |
|
|
@Asger: Det var så med vilje, det er vigtigt med en mand at lade ham forblive i en undren over hvad vi andre har gang i. Slet ikke at fornægte at min drilske natur bød mig det ;-) |