Nye plakater
|
|
Hej alle! Vi har tænkt os at lave nogle nye plakater, som skal hænge i kirken og på Østerbro. Temaet bliver “The 10 General Physical Skills”: Cardiovascular/respiratory endurance – The ability of body systems to gather, process, and deliver oxygen. For hver færdighed tager vi et billede som illustrerer færdigheden, og det er her jeg godt kunne tænke mig jeres hjælp! Hvad associerer i med hver færdighed? Hvordan synes du at motivet skal være for speed, power, etc? Jeg håber i har nogle gode idéer! :) - Garnæs |
|
|
Flexibility – split mellem 2 ringe |
|
|
Accuracy: Noget i stil med Games 2009 sledge hammer eventet, hvor et spyd med et relativt smalt hoved skal hamres i jorden, selvom ens puls smadrer derudaf. Power: En af de tunge drenge laver et tungt clean OL-style. Billedet tages i det sekund, hvor stangen er “vægtløs” og hænger “frit” i luften (S-rod ved, hvad jeg mener) – eller hvor den “bouncer” oppe på skuldrene. Det kunne evt. være fedt med et billede, hvor vægten var så tung, at man kunne se stangen bøje. Balance og/eller fleksibilitet: Nogle af breakerdrengene kunne måske lave noget avanceret håndstand – f.eks. den hvor kroppen står i en bananformet kurve. Stamina og/eller endurance: Billede fra marathon roeventet til sommer, når tælleren for den hurtigste atlet passer de 42 kilometer? Strength: Et lækkert bicep-curl! – f.eks. Ulles profilbillede? – alternativt et Iron-cross Coordination: Muscle-up med kip Agility: Tre billeder af den samme person i tre forskellige øvelser på det samme sted sammensættes i photoshop, så det ligner, at personen laver tre forskellige øvelser på samme tid. Speed: Samme idé som med agility, men kun med én øvelse, så det ser ud som om, personen er for “hurtig” til kameraet/det menneskelige øje. Lidt slørethed ala Jesper Finks profilbillede kunne se godt ud. |
|
|
… og hvis det skulle være “rene/old school” crossfit-øvelser måske squat snatch/OHS som flexibility, men det er naturligvis min personlige fortolkning |
|
|
Du siger bare til Garnæs så er jeg der…..du ved jeg elsker billeder. |
|
|
Yasir, hvis “style” var en general physical skill var du en sikker vinder! Tore & Sarah, gode forslag!! |
|
|
Jeg tager gerne en aften/eftermiddag med dig og en blok hvor ideerne får frit spil på papiret … |
|
|
Strenght, Balance, Coordination: Tunge Overhead pistols |
|
|
@ Yasir – “speed” må da være dig og min Frede, der løber om kap …. evt. i Dyrehaven |
|
|
Hallo – det racerløb er jeg sikker på Fred vinder. Hvad siger du Yasir. Kan milliknægten løbe fra en Nørrebro rod som dig ? |
|
|
Jeg syntes at Tdehlis forslag er ret godt, men i stedet for bicep-curls til strength, så tag en ganske almindelig push up. Push ups er en fantastisk styrke øvelse! |